TIDAK ADA YANG BISA MENGALAHKAN KEMAUAN YANG KERAS _MAHATMA GHANDI

jam dunia

Ku Serah Cinta By In Team

Ku Serah Cinta
oleh Totto Chan pada 12 Juli 2011 jam 6:04

Ku serah segala ketentuan

Biarlah masa yang berbicara

Dipangku wajah yang layu

Dan aku telah jemu



Aku tidak mahu berpaling

Pada yang mengganggu dan menggugat

Sapanya meletihkan diri

Hadirnya mengundang penat



Akan ku serah cinta ini

Bukan lagi pada manusia

Kerana cinta martabat itu

Bersalut segunung kepalsuan

Dan kepuraan



Aku semakin tidak peduli

Apa yang mungkin akan terjadi

Kerana gerak dan tindakanku

Mahu bebas dari masalah



Ku serahkan cinta ini

Hanya padaMu, oh Tuhan



Akan ku serah cinta ini

Bukan lagi pada manusia

Kerana cinta martabat itu

Bersalut segunung kepalsuan

Dan kepuraan



Aku adalah aku sekarang

Biar terbuang tetap berjuang

Akan ku serahkan jiwa ini

Sepenuh hati dengan keikhlasan

Aku adalah aku yang sekarang

Ku serahkan cinta ini





[ Tundukanlah Pandanganmu,dan Tunjukanlah ketaatanmu pada Allah]

Maka Syaitan akan membencimu dan Allah akan menyayangimu ;)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar